Latest topics

Did they do it?

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 13:40

Like every time riyya and me had the question
 
When it happened in IPK –we were in confusion  whether arhi did it
 
In SC too we were in doubt whether they dis it
 
So here too though  the other person is villain
 
I just want to know
 
Did they do it?
 
Cause other than that  I will keep mum
 
I don’t wanna react they way things re progressing
 
Pathetic
 
Felt really sorry when I saw asad crying
 
But Gul mathe pranam
 
I will rely on razia as she has adath to shoot everything even before mobiles were invented
 
She shoots this and blackmail tanu if nothing happened
 
To Balkmail asad if something happened
 

bwhahahhaha:*lol*:

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 15:21

No, I think that they didn't. Tanveer wants them Zoya and Asad to think so and everyone else, because she wanted to hurt Zoya. She also wants a father for her baby. She is ruthless and evil and  she does not love Asad. So I do not think she was willing to go that far. Asad was out of it, he thought Tanveer was Zoya. Which woman wants to sleeps with a man who calls her by another name? Also, the drugs would have made him sluggish and I do not think he could have made it that far,especially if he has not done anything like this before.

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:04

perfumeheaven wrote:No, I think that they didn't. Tanveer wants them Zoya and Asad to think so and everyone else, because she wanted to hurt Zoya. She also wants a father for her baby. She is ruthless and evil and  she does not love Asad. So I do not think she was willing to go that far. Asad was out of it, he thought Tanveer was Zoya. Which woman wants to sleeps with a man who calls her by another name? Also, the drugs would have made him sluggish and I do not think he could have made it that far,especially if he has not done anything like this before.
hum zai so now asad would need to count the difference betweeen the not happened con and tanus preggo months :*lol*:

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by Shesherkobita on 2013-06-21, 16:14

Shamiiii.... Yay! I sure hope they did it...cheers   
That would be a great test for any couple!

But I agree with Zai... It didnt happen... But Mr. Bird brain probably will think he did! ab Ayega maja!

Shesherkobita
Dazzling Diamond

Posts : 6421
Join date : 2013-02-13
Location : Pennsylvania, USA

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 16:17

Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by pollyanna on 2013-06-21, 16:25

This is CRAZY stuff.......:*lol*:

Only his shirt was undone yaar :P Billo Rani has only one eye...so she will concentrate only on one part of the body....she spent the entire time ogling and counting the six packs..... Wink


pollyanna
Channel Moderator
Channel Moderator

Posts : 5890
Join date : 2013-02-02
Location : Bangalore,India

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:34

Shesherkobita wrote:Shamiiii.... Yay! I sure hope they did it...cheers   
That would be a great test for any couple!

But I agree with Zai... It didnt happen... But Mr. Bird brain probably will think he did! ab Ayega maja!
 
Tussi agayi wapis
 
Yeah Allah I missed u so much here jaaanu
 
How  was ur vacation
 
Ur hubby missed you too right
 
Whom u missed hubby ya kuch aur
 
He he
 
Arre yar this post is for just kidding
 
You know whenever they show crushed flowers and all that indicating  `did it’ that question pops  
 
Really did it???ROFL
 
Ha ah I know they haven’t but still was asking  
 
But I too hopes they did it
 
Nahi tho kya maza 

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:36

perfumeheaven wrote:Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"
ha ha zai but how could he

he was unconscious right 

may  be there is some other technique

which only tanu knows:*lol*:

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:37

pollyanna wrote:This is CRAZY stuff.......:*lol*:

Only his shirt was undone yaar :PBillo Rani has only one eye...so she will concentrate only on one part of the body....she spent the entire time ogling and counting the six packs..... Wink

U nailed it pallo
 
 First of all he was unconscious u know what I mean
 
Then she has only one ye
 
So partial con might be ROFL

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by Shesherkobita on 2013-06-21, 16:48

Shami... I missed you guys sooo much... I missed my SKD Hubwa... asli Hubby was with me Evil or Very Mad...GRRRR! ( it was a good vacation..Alhamdullillah) 


 Sure hope Asad's muscles got polished ..ROFL ... I know its a serious twist but I just can't stop laughing ... How does one have se* with a semiconscious man? Twisted Evil The amount of handiwork required would be too much... I hope razia took videos , still photos and taped some groaning sounds in a Guriya! 
clarissasham wrote:
Shesherkobita wrote:Shamiiii.... Yay! I sure hope they did it...cheers   
That would be a great test for any couple!

But I agree with Zai... It didnt happen... But Mr. Bird brain probably will think he did! ab Ayega maja!
 
Tussi agayi wapis
 
Yeah Allah I missed u so much here jaaanu
 
How  was ur vacation
 
Ur hubby missed you too right
 
Whom u missed hubby ya kuch aur
 
He he
 
Arre yar this post is for just kidding
 
You know whenever they show crushed flowers and all that indicating  `did it’ that question pops  
 
Really did it???ROFL
 
Ha ah I know they haven’t but still was asking  
 
But I too hopes they did it
 
Nahi tho kya maza 

Shesherkobita
Dazzling Diamond

Posts : 6421
Join date : 2013-02-13
Location : Pennsylvania, USA

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 16:51

clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"
ha ha zai but how could he

he was unconscious right 

may  be there is some other technique

which only tanu knows:*lol*:


Nah I doubt it. The man was wearing white. he should check the pants then
ROFLROFLROFLROFLROFLROFL

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:52

Shesherkobita wrote:Shami... I missed you guys sooo much... I missed my SKD Hubwa... asli Hubby was with me Evil or Very Mad...GRRRR! ( it was a good vacation..Alhamdullillah) 


 Sure hope Asad's muscles got polished ..ROFL ... I know its a serious twist but I just can't stop laughing ... How does one have se* with a semiconscious man? Twisted Evil The amount of handiwork required would be too much... I hope razia took videos , still photos and taped some groaning sounds in a Guriya! 
clarissasham wrote:
Shesherkobita wrote:Shamiiii.... Yay! I sure hope they did it...cheers   
That would be a great test for any couple!

But I agree with Zai... It didnt happen... But Mr. Bird brain probably will think he did! ab Ayega maja!
 
Tussi agayi wapis
 
Yeah Allah I missed u so much here jaaanu
 
How  was ur vacation
 
Ur hubby missed you too right
 
Whom u missed hubby ya kuch aur
 
He he
 
Arre yar this post is for just kidding
 
You know whenever they show crushed flowers and all that indicating  `did it’ that question pops  
 
Really did it???ROFL
 
Ha ah I know they haven’t but still was asking  
 
But I too hopes they did it
 
Nahi tho kya maza 
In this era of modern technology gul feels that we all are donkey without any brain like our netas
 
Gul jee we know what all technique requires for this ` sacred thingy’. So only zoe will believe if tanus says they had it ha ha that too with semi conscious man .
 
Happy that ur vacation went well and next time make ur daughter drown

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 16:54

perfumeheaven wrote:
clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"
ha ha zai but how could he

he was unconscious right 

may  be there is some other technique

which only tanu knows:*lol*:


Nah I doubt it. The man was wearing white. he should check the pants then
ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Zai tu bhi yar ur spoiled in our company ur were too naive when u came to D
 
Ha ha that why gul made him wear white
 
And zoe might have seen it other wise how could she believe  they did it when he was semiconscious

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by Shesherkobita on 2013-06-21, 17:05

yay... Check the pants, check the bedsheets .... Ha ha ... We ve completely corrupted Zai.... naujubillah! 
clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:
clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"
ha ha zai but how could he

he was unconscious right 

may  be there is some other technique

which only tanu knows:*lol*:


Nah I doubt it. The man was wearing white. he should check the pants then
ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Zai tu bhi yar ur spoiled in our company ur were too naive when u came to D
 
Ha ha that why gul made him wear white
 
And zoe might have seen it other wise how could she believe  they did it when he was semiconscious

Shesherkobita
Dazzling Diamond

Posts : 6421
Join date : 2013-02-13
Location : Pennsylvania, USA

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 17:07

Shesherkobita wrote:yay... Check the pants, check the bedsheets .... Ha ha ... We ve completely corrupted Zai.... naujubillah! 
clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:
clarissasham wrote:
perfumeheaven wrote:Mr Bird brain doesn't know a thing about it. Maybe he should check online to find out if he had any signs of really doing the "it"
ha ha zai but how could he

he was unconscious right 

may  be there is some other technique

which only tanu knows:*lol*:


Nah I doubt it. The man was wearing white. he should check the pants then
ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
Zai tu bhi yar ur spoiled in our company ur were too naive when u came to D
 
Ha ha that why gul made him wear white
 
And zoe might have seen it other wise how could she believe  they did it when he was semiconscious
Poor zai she was a good kid
 
We spoiled her 

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 17:09

ROFLROFLROFLROFL hey I am not a kid, a happily married woman of 6 years. I maybe innocent in some ways,but I know alot Wink.

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 17:10

perfumeheaven wrote:ROFLROFLROFLROFL hey I am not a kid, a happily married woman of 6 years. I maybe innocent in some ways,but I know alot Wink.
Poor zai trying to prove that she is matured. You don’t have to zai we knows  
 
Ha ha cheers

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 17:12

:*lol*::*lol*::*lol*::*lol*::*lol*: I am actually laughing aloud ladies with tears in my eyes

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 17:13

perfumeheaven wrote::*lol*::*lol*::*lol*::*lol*::*lol*: I am actually laughing aloud ladies with tears in my eyes
You don’t have prove it like asad  :*rofl*:we knew your matured  

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 17:15

You ladies are too much for me this morning

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by clarissasham on 2013-06-21, 17:16

Now its time to go ladies
 
Will see tomorrow

clarissasham
Dazzling Diamond

Posts : 2226
Join date : 2013-02-09
Age : 34
Location : india

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 17:17

Ok deary, I have exams tomorrow and I am playing around..lols

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by Shesherkobita on 2013-06-21, 17:21

Good luck with the test Zai...

See ya Shammi

Shesherkobita
Dazzling Diamond

Posts : 6421
Join date : 2013-02-13
Location : Pennsylvania, USA

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by perfumeheaven on 2013-06-21, 17:23

Thanks Saby, chat later

perfumeheaven
Moderator
Moderator

Posts : 2326
Join date : 2013-05-08
Location : Trinidad and Tobago

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by pollyanna on 2013-06-21, 17:29

All the best Zainab....

Sabi, Shami...cya later...take the cares all :)

pollyanna
Channel Moderator
Channel Moderator

Posts : 5890
Join date : 2013-02-02
Location : Bangalore,India

Back to top Go down

Re: Did they do it?

Post by Sponsored content Today at 07:51


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum