Latest topics

Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by harveen on 2014-02-01, 16:14

yeeeeeee party oye balle oye balle :;D;;P:  pepsi  pepsi  pepsi

harveen
Beginner
Beginner

Posts : 5
Join date : 2014-02-01

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by candy on 2014-02-01, 16:14

Manu .. I knew fresher party, send off party.. Wat do u cal this one.. Exit party ' :lol!:

candy
Dazzling Diamond

Posts : 9811
Join date : 2014-01-17

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by harveen on 2014-02-01, 16:16

meghna's tweet is she is going Dubai for finish pending work Bye

harveen
Beginner
Beginner

Posts : 5
Join date : 2014-02-01

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 16:27

candy wrote:Manu .. I knew fresher party, send off party.. Wat do u cal this one.. Exit party '   :lol!: 

Celebration party on the ocassion of demise of the zeherilaa naagin
 Party1 :D%%: :;D;;P: Party2 

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 16:29

harveen wrote:meghna's tweet is she is going Dubai for finish pending work Bye

TATA BYE BYE BENAZIR .... HAPPY JOURNEY ... Bye Bye 

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by candy on 2014-02-01, 16:33

manu .. Am ready... cheers cheers

candy
Dazzling Diamond

Posts : 9811
Join date : 2014-01-17

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by candy on 2014-02-01, 16:35

We wished her to leave the show. She left India.. God is great !!
thanks for leaving the show Benazir..

candy
Dazzling Diamond

Posts : 9811
Join date : 2014-01-17

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by neha on 2014-02-01, 19:43

Guys, Any predictions for Monday ?
(I'm getting bored  No  No )

neha
Glittering Gold
Glittering Gold

Posts : 1189
Join date : 2013-10-02
Age : 26
Location : Pune

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by sandhya on 2014-02-01, 19:52

harveen wrote:meghna's tweet is she is going Dubai for finish pending work Bye
Dubai needs your services ma'am. Please grace that place by your auspicious presence for ever and ever and ever.  :*lol*:

sandhya
Glittering Gold
Glittering Gold

Posts : 787
Join date : 2013-11-07

Back to top Go down

harveen

Post by harveen on 2014-02-01, 20:22

yaar ye monday kab aayega i m seeing precap again and again since morning wave

harveen
Guest


Back to top Go down

harveen

Post by harveen on 2014-02-01, 20:26

I WANT to see jalal crying for jodha down to his knees :||^v:

harveen
Guest


Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 20:41

neha wrote:Guys, Any predictions for Monday ?
(I'm getting bored  No  No )

Some one said that after Jo faints Ben gets the scare that she might be discovered and killed so she runs away on horse back .... Justifying the spoiler pic of her with horse long back

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by candy on 2014-02-01, 20:42

hunjan...he will cry yaar. He is the main reason isn't. Will tel to himself "khaash...hum aapki baaton par ek baar yakeen kiya toh...."he cries before finishing .

candy
Dazzling Diamond

Posts : 9811
Join date : 2014-01-17

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 20:50

harveen wrote:yaar ye monday kab aayega i m seeing precap again and again since morning wave

Me too loved the worried look on Jalal's face as Jo falls .... So he could not help worrying !,

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by neha on 2014-02-01, 21:20

--sumana13-- wrote:
neha wrote:Guys, Any predictions for Monday ?
(I'm getting bored  No  No )

Some one said that after Jo faints Ben gets the scare that she might be discovered and killed so she runs away on horse back .... Justifying the spoiler pic of her with horse long back
hmm...possible! she will leave Zakira and her zeher mohras behind and Zakira fearing for her life will spit it out in front of everyone...Jodha saved! How predictable end of this track is Twisted Evil Twisted Evil 

neha
Glittering Gold
Glittering Gold

Posts : 1189
Join date : 2013-10-02
Age : 26
Location : Pune

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 21:21

candy wrote:We wished her to leave the show. She left India.. God is great !!
  thanks for leaving the show Benazir..

Good joke Candy .. I like your sense of humour ...
 :lol!: :lol!: 

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by KB on 2014-02-01, 21:29

ITNA DETAILS MAIN SOCHNE KI ZAROORAT NAHI. JUST RELAXXXXXXXXX. ab to dua, rona dhona, marna-pitna, ek dusre par bhadakna,repent karna etc. emotional track chalega, hume toh bas ek ek expression dekhke LOL, ROFL, SHIT. OMG. TISSUE PAPER KA waste karna hoga. so, jst chill & think about our party in forum in mon & tue. Party1  Party1 OK.........

KB
Bronzie
Bronzie

Posts : 297
Join date : 2013-12-24

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 21:32

neha wrote:
--sumana13-- wrote:
neha wrote:Guys, Any predictions for Monday ?
(I'm getting bored  No  No )

Some one said that after Jo faints Ben gets the scare that she might be discovered and killed so she runs away on horse back .... Justifying the spoiler pic of her with horse long back
hmm...possible! she will leave Zakira and her zeher mohras behind and Zakira fearing for her life will spit it out in front of everyone...Jodha saved! How predictable end of this track is Twisted Evil Twisted Evil 

Ahh what an awesome end to the snake woman ..bit I think there is going to be some twist or the other ...anyway since we know Jo will be saved as predicted by Neha ... Get ready for celebrations ...!!,...


Last edited by --sumana13-- on 2014-02-01, 21:34; edited 1 time in total

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by KB on 2014-02-01, 21:33

--sumana13-- wrote:
neha wrote:
--sumana13-- wrote:
neha wrote:Guys, Any predictions for Monday ?
(I'm getting bored  No  No )

Some one said that after Jo faints Ben gets the scare that she might be discovered and killed so she runs away on horse back .... Justifying the spoiler pic of her with horse long back
hmm...possible! she will leave Zakira and her zeher mohras behind and Zakira fearing for her life will spit it out in front of everyone...Jodha saved! How predictable end of this track is Twisted Evil Twisted Evil 

Ahh what an awesome end to the snake woman .. Get ready for celebrations ...!!,...
exactlyy.............

KB
Bronzie
Bronzie

Posts : 297
Join date : 2013-12-24

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by candy on 2014-02-01, 21:34

Neha.. Good prediction .. my doubt-are u taking classes from chisti baba for predictions... :lol!:

candy
Dazzling Diamond

Posts : 9811
Join date : 2014-01-17

Back to top Go down

harveen

Post by harveen on 2014-02-01, 21:36

jalal ne ben ko utaya tu uske stiches lag gaye ab ghode ki baari hai ROFL

harveen
Guest


Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by neha on 2014-02-01, 21:36

kasturi.bhattacharyya.10 wrote:ITNA DETAILS MAIN SOCHNE KI ZAROORAT NAHI. JUST RELAXXXXXXXXX. ab to dua, rona dhona, marna-pitna, ek dusre par bhadakna,repent karna etc. emotional track chalega, hume toh bas ek ek expression dekhke LOL, ROFL, SHIT. OMG. TISSUE PAPER KA waste karna hoga. so, jst chill & think about our party in forum in mon & tue. Party1  Party1 OK.........
 :*lol*: 

Dua Karna : Hamida n gang  :||^v: 
rona dhona : Salima n Rahim  :cry: 
Marna Pitna : Adham n Atga  Bang 
Ek Dusre pe bhadakna : Ruq n Maham  affraid 
Repent Krna : Jallu  Broken Heart 
Party Krna : Gangs Of Dhwani Forum  Frnds chatting   Dance 

Aur koi bacha hai kya ?

neha
Glittering Gold
Glittering Gold

Posts : 1189
Join date : 2013-10-02
Age : 26
Location : Pune

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by --sumana13-- on 2014-02-01, 21:38

candy wrote:Neha.. Good prediction ..  my doubt-are u taking classes from chisti baba for predictions... :lol!: 

Neha even I want to join you in prediction classes yaara ...

--sumana13--
Master Writer
Master Writer

Posts : 27532
Join date : 2013-02-04

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by KB on 2014-02-01, 21:39

:*lol*:  :*lol*: 
harveen wrote:jalal ne ben ko utaya tu uske stiches lag gaye ab ghode ki baari hai ROFL

KB
Bronzie
Bronzie

Posts : 297
Join date : 2013-12-24

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by neha on 2014-02-01, 21:39

candy wrote:Neha.. Good prediction ..  my doubt-are u taking classes from chisti baba for predictions... :lol!: 

 :*lol*:  No from Shaguni Bai...she haunts me in my dreams with her Ohm-Whrimm-Creem  :P :P 

neha
Glittering Gold
Glittering Gold

Posts : 1189
Join date : 2013-10-02
Age : 26
Location : Pune

Back to top Go down

Re: Jodha Akbar Written Update 31st January 2014

Post by Sponsored content Today at 18:08


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum